Frakt og retur
1. PRISER OG BETALING
Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK med norsk moms.
Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.
Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.
Du kan også betale med Vipps.
2. FRAKT
Vi har fri frakt på ordre over 500,-
De fleste ordrer er på vei til deg innen 2-4 dager fra bestilling, dersom annet ikke er bekreftet.
Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.
Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.
Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-
3. RETUR
Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss.
Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.
Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden.
Fyll ut angrerettskjema som du har mottatt pr. epost eller som er sendt sammen med varene og send pakken med utfylt angrerettskjema til:
ISENKRAM HANDEL AS co/Inter Kit AS
Industiveien 20
1481 Hagan
Dersom du mangler angrerett skjema så send en hennvendelse til hjelp@sikkerhetsgrossisten.no så sender vi det til deg.
4. REKLAMASJON
Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en e-post, så hjelper vi deg.
Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.
Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.
Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.
Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.